3.10.2010

Viikon luetut

Tämä viikko on ollut kyllä varsinaisen kirjarikas viikko. Melkein kaikista olen blogannutkin, nyt kun innostuin ja rohkaistuin aloittamaan blogaamisen kunnolla. Kiitos paljon kaikille uusille lukijoille ja niille, jotka ovat sivujani vilkaisseet. Olen tosi onnellinen, että jokunen on kommentoinutkin.

Laitan viikon luetut jo nyt, koska tuskin saan tänään luettua enää yhtään kirjaa loppuun asti. Paljon olen tällä viikolla lukenut nyt uutuuskirjoja, joista olen muiden blogeissa lukenut. Tiedekunnan 2vrk laina-aika uutuuksille on hyvä, niin näihinkin pääsee käsiksi ilman suurta jonottamista.

Luetuksi tuli:
- Sami Hilvo: Viinakortti
- Lauri Luomanen: Aasiakas ei ole koskaan oikeassa
- Pentti Saarikoski: Mitä tapahtuu todella?
- Tuula-Liina Varis: Kilpikonna ja olkimarsalkka
- Mikko Lehtonen: Merkitysten maailma (osin)
- Eero Ojanen: Kauneuden filosofia
- Riitta Jalonen: Hyvää yötä Irma Noora
- Miina Supinen: Apatosauruksen maa
- Mia Malmi: Hullu akka!

9 kommenttia :

  1. Tosi muhkea kirjasaldo yhdelle viikolle. Kyllä toi lyhyt laina-aika kannustaa lukemiseen. :D

    VastaaPoista
  2. Oli kyllä, yli yksi kirja per päivä, sillä useimmat luin melkein yhteen putkeen. Olen vain nyt innostunut blogaamisesta, kun pääsin turhasta itsekriittisyydestä ja noloudesta yli ja koska olen aktiivinen muiden kirjablogien lukija tuli tartuttua samoihin, mitä muutkin lukevat. Samalla pitää kuitenkin lukea tenttikirjoja, niin tulee sitten blogattua vanhemmistakin kirjoista.

    VastaaPoista
  3. Hei! Piti tulla vastavierailulle. Tykkään tyylistäsi ja taidanpa pistää blogisi seurantaan :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos Morre! On mukava saada uusia lukijoita. :)

    VastaaPoista
  5. Siis nämä kaikki viikossa? Oletko kirjoittanutt niistä johonkin vai onko mulla nyt oikosulku, josta syytän tietnekin liikaa lukemista?

    VastaaPoista
  6. Olen kirjoittanut neljästä noista tähän blogiini arvostelun. Tarkoitus on kirjoittaa kyllä vielä Saarikoskesta ja hullusta akasta. :)

    Ensi viikolla luvassa myös lisää Jane Austenia.

    VastaaPoista
  7. Heippa
    Olen eka kertaa kirjoittamassa tälle sivulle. Mukava lukea teidän kommentteja.

    VastaaPoista
  8. Tervetuloa lukijoiksi Leena Lumi, Susa ja Rapukin. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!