3.5.2011

Kirja-arvonta lukijoille!



Järjestän jälleen pienen kirja-arvonnan lukijoille kiitokseksi siitä, että taas oli uusi rajapyykki blogini vilkaisuissa ylitetty. Olen kiitollinen, että täällä käy aktiivisesti lukijoita ja ihmiset jaksavat kommentoida kirjoituksiani. Bloggaaminen on sosiaalista puuhaa ja olen onnellinen, että tätä kirjarakkautta ja lukemisharrastusta on niin moni minun kanssani jakamassa.

Viimeksi kirja-arvonnassani voitti anonyymi kommentoija, joka ei koskaan ilmoittanut itsestään ja palkinto jäi lunastamatta. Päätin, että tällä kertaa arvontaan voi osallistua vain olemalla blogini virallinen lukija. Palkintoina on 3 kirjaa ja arvon täten myös 3 voittajaa, onhan täällä käyty jo yli 30 000 kertaa. Lupasin itselleni, että järjestän tämmöisiä juhla-arvontoja aina kun uusi "kymmenluku" pyörähtää blogissani kiitokseksi lukijoiden aktiivisuudesta. Minusta on myös mukava arpoa. :)

Blogiin osallistutaan siis kommentoimalla, että mistä näistä kolmesta kirjasta on eniten kiinnostunut ja siten pääsee yhdellä arvalla sen kirjan arvontaan mukaan. Toisen saa, kun linkittää arvontani blogissaan.
Arvonta päättyy 10.5 ja suoritan arvonnan seuraavana päivänä.

Arvon siis yhden kirjan kolmelle eri voittajalle.
Palkintoina ovat:
- Jussi Siirilä: Historia on minut vapauttava (Gummerus, 2010)
- Hannele Mikaela Taivassalo: Viisi veistä Andrei Kraplilla. (Teos, 2008)
- Saara Kesävuori: Tarvitse minua (Tammi, 2010)

Saara Kesävuorelta tulee ensi syksynä uusi teos Äidin rakkaus, joten ennen sitä voi tutustua tähän. Jussi Siirilän teosta on puolestaan kovasti kehuttu kirjablogeissa. Taivassalon kirjan poimin tänään mukaan arvontaa varten, sillä sitä kehuttiin kauhuromanttiseksi teokseksi. Ajattelin sen vetoavan lukijoihini. Kaikki kirjat ovat käytettyjä (luettuja), mutta hyväkuntoisia.

45 kommenttia :

  1. Onneksi olkoon Hanna! Minä en osallistu tällä kertaa arvontaan mutta linkitän tämän kyllä! :)

    VastaaPoista
  2. Historia on minut vapauttava on Siirilältä jälleen loistoteos!

    VastaaPoista
  3. Kiitos Linnea. :)

    Leena, muistankin että olet sitä kehunut. Mie olen ostanut niitä kaksi kappaletta, joten toisen laitoin tähän arvontaan.

    VastaaPoista
  4. Vau, 30 000! Hieno saavutus ja onnea :--)

    Osallistun arvontaan kahdella arvalla. Eniten minua voisi olla Siirilän Historia on minut vapauttava.

    VastaaPoista
  5. Onnea uudelle kymmenluvulle :) Osallistun yhdellä arvalla, valitsen ihan vain kirjan nimen perusteella Saara Kesävuoren Tarvitse minua -kirjan.

    VastaaPoista
  6. Hauska kuva! Osallistun kahdella. Minusta tuntuu, että kiitos Leenan ja Anni.m:n blogien minulla on kirjahyllyssäni Siirilän mentävä aukko. :)

    VastaaPoista
  7. Onnea blogimenestyksestä! :)
    Minua kiinnostaa ihan vain ensivaikutelman perusteella eniten Viisi veistä Andrei Kraplilla -kirja!

    VastaaPoista
  8. Onnea blogillesi! :)

    Osallistun Siirilän kirjan arvontaan.

    VastaaPoista
  9. Onneaponnea. Ja pakko kommentoida, että onpa ihanan näköinen notkea raitaeläin ikkunalla :)

    VastaaPoista
  10. Onnea! osallistun kahdella Tarvitse minua-kirjan arvontaan. Siirilän olen lukenut ja tykkäsin;)

    VastaaPoista
  11. Onnea! Menestystä!

    Olen mukana yhdellä arvalla, ja eniten kiinnostaa Historia on minut vapauttava. :-)

    VastaaPoista
  12. Onnea Hanna! Sinulla on sadan lukijankin rajapyykki menemässä rikki ihan juuri!

    Osallistun kahdella Taivassalon kirjan arvontaan.

    VastaaPoista
  13. moi, mukana ollaan kahdella - mä voisin olla kiinnostunut tuosta Tarvitse minua - kirjasta. Siirilän kirjoista olen tykännyt, mutta en saanut luetta tuota Historia on minut vapauttava- romaania, ei vaan käynnistynyt kun kokeilin sitä...

    VastaaPoista
  14. Mukana ollaan yhdellä arvalla. Ja koska kaikki kirjat ovat minulle uusia tuttavuuksia, mutta sinun kuvauksiesi perusteella osallistun Taivassalon arvontaan.

    Ja vallan ihana arvontakuva, venyttelevä kissa on aina yhtä upea ilmestys.

    VastaaPoista
  15. Onnea hienolle blogille!! :)

    Osallistun yhdellä arvalla Taivassalon arvontaan. :)

    VastaaPoista
  16. osallistun 2 arvalla "Saara Kesävuori: Tarvitse minua"-kirjan arvontaan

    VastaaPoista
  17. Mahtavaa, että kirjablogit on blogisfräärissä niin suosittuja! Näitä on ihana lukea, varsinkin silloin kun tajuaa ettei ehdi lukea kaikkea haluamaansa. Blogit auttaa valinnan vaikeudessa.

    Yhdellä mukana. Taivassalon kuvaus kuulostaa niin mielenkiintoiselta, että jos ei arpa napsahda niin pitänee kyllä tarttua kirjaan kesällä joka tapauksessa.

    VastaaPoista
  18. Arpoja 2, kiitos! Linkitin ja luen :D

    VastaaPoista
  19. Kaksi yritystä viiteen veitseen, kiitos!

    VastaaPoista
  20. Blogisi on mainio ja postaustahtisi kadehdittava, onnea siis! Linkitän arvontasi eli kahdella mukana. Eniten palkinnoista kiinnostaa Siirilä.

    VastaaPoista
  21. Kiitos osallistuneille ja kaikille kivoista kommenteista tässä välissä.

    Kysynpä nopsaan, että Naakku, mihin kirjaan osallistut kahdella?

    Helmi-Maaria, sattui niin sopivasti sinne kirjojen taakse pyörimään. :)

    VastaaPoista
  22. Onnea! :) Osallistun yhdellä arvalla Taivassalon kirjan arvontaan.

    VastaaPoista
  23. Onnea, ja ihana kuva Petjasta!

    Osallistun kahdella. Siiriläkin kiinnostaisi, mutta valitsen arvan osuessa kohdalle kuitenkin Kesävuoren.

    VastaaPoista
  24. Hei Hanna ja onnea! En osallistu arvontaan nyt, mutta blogissani on tunnustus ja haaste sinulle!

    VastaaPoista
  25. Onnittelut Hanna! Täällä on aina ihana käydä kyläilemässä.

    Olen mukana yhdellä arvalla ja Siirilään taidan päätyä.

    VastaaPoista
  26. http://www.huuto.net/kohteet/haahtela-katoamispiste-2010/176326321

    Tuolla olis yks kovakantinen Haahtela, jos sua kiinnostaa... :)
    Ei kyl ole edes mun huutis-kohde, mut kun pitää aina kaikkeen lusikkansa pistää. :D

    VastaaPoista
  27. Hanna, käypä hakemassa blogistani pokaali tunnustukseksi kivasta blogista!

    VastaaPoista
  28. Onneksi olkoon! :) Osallistun kahdella (linkitän myöhemmin). Kaikki näistä ovat minulta vielä lukematta, mutta eniten kiinnostaa Taivassalon kirja. :)

    VastaaPoista
  29. Onnea! Osallistun kahdella. Kesävuoren on olen lukenut eli kaksi muuta kiinnostavat.

    Ja onpa makean näköinen venytys kuvassa!

    VastaaPoista
  30. Hanna, osallstun kahdella! Minulla on tuo Siirilän kirja, mutta olen luvannut sen lahjaksi yhdelle kiinnostuneelle, joten se olisi sitten se. Omastani en luovu, sillä joskus on kiva nauraa;-)

    Linkitän palkkiin kohta eli järkkään sinne tilaa jollain tavalla...

    VastaaPoista
  31. Kahdella mukana! Historia on minut vapauttava kirjan perässä kuljeskelen. :)

    VastaaPoista
  32. Heippa
    Osallistun myös kirja-arvontaa.
    Äiti

    VastaaPoista
  33. Onnea uudelle kymppitonnille.

    Osallistun. Siirilä kiinnostaisi eniten. Kaikki arpomasi kirjat tosin ovat minulla lukematta.

    VastaaPoista
  34. Eniten kiinnostaisi Taivassalon kirja. Mukana arvonnassa siis ollaan.

    anni409

    VastaaPoista
  35. Hieno ja kiinnostava blogi jonka sopivasti juuri löysin arvonnan kannalta :-) Siirilä kiinnostaa.

    VastaaPoista
  36. Onnea merkkipaalun saavuttamisen johdosta!

    Osallistun yhdellä äänellä ja Siirilä kiinnostaisi.

    VastaaPoista
  37. Siis täh..miten ihmeessä tämä on mennyt minulta ohi vaikka täällä kyllä ravaan lukemassa ;) Sinulta on tullut useampi postaus ja blogipäivityslistassani ei ole tämä postaus ehtinyt kuin vilahtaa.

    No parempi myöhään kuin ei milloinkaan, vai mitä ;)?

    Osallistun kahdella ja sekä Siirilä että Kesävuori kiinnostavat!

    VastaaPoista
  38. Onnittelut uudesta saavutetusta rajapyykistä! Oon nyt kevään ajan lueskellut blogiasi, mutta nyt vasta liityin lukijaksi kun tajusin miten se "toimii".
    Mukana siis arvonnassa, mutten osannut päättää, että minkä kirjan... että pistä minut mihin niistä vaan. Onpa ainaki iso ihana ylläri jos satun voittamaan!

    VastaaPoista
  39. Tervetuloa uudet lukijat. :)

    Miepä Hannatuu keksin sulle jonku kirjan näistä. :)

    VastaaPoista
  40. Onnea hurjasta kävijämäärästä!!! Kahdella osallistun Siirilän arvontaan.

    Aurinkoista viikonloppua=)

    VastaaPoista
  41. Tarvitse minua -kirjan arvontaan mukaan kahdella arvalla.

    VastaaPoista
  42. Ehdinkö vielä mukaan? :) Osallistun kahdella arvalla ja Viisi veistä kiinnostaisi eniten.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!