25.3.2012

Arpa on heitetty


Kissa ja kirjahylly -arvonnan voittajat ovat nyt selvillä. Arpoja sain tällä kertaa askarella 191 kpl. Minun piti julkistaa tämä arvontavoitto jo eilen, mutta ehdin koneelle kirjoittamaan tätä bloggausta vasta tänään. Pahoitteluni.

Pääpalkinto oli lupaamani lahjakortti Adlibrikseen. Kiitos lukijoille, sillä summa nousi tappiinsa 35euroon asti. Enempään ei ole rahkeita, mutta kyllä tuolla voi saada useammankin kirjan. :)

Lahjakortin saa: Susa P.
Ensimmäisen kirjan saa valita: Nalice
Toisen kirjan saa valita: Booksy

Onnea voittajille!! Ilmoittautukaa sähköpostiini kirjaintenvirrassa[at]gmail.com, niin laitan voitot tulemaan.
(Mustasta kirjasta ei saa varmaan kuvasta selvää, se on Ann Heberleinin Pieni kirja pahuudesta.)


Kiitos kaikille viesteistänne ja onnitteluista. Jatketaan kirjojen parissa. :)

8 kommenttia :

  1. Aikamoinen askartelu! Onnea voittajille ja kaunista sunnuntaita sinulle, Jurille ja Petjalle! <3

    VastaaPoista
  2. Onnea voittajille!

    Minä en ikinä tavoita kirjaa Edelleen Alice...se kuin pakenee minua.

    Mukavaa sunnuntaita sinulle & co!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on minulla pokkarina, voin kyllä lähettää sen sinulle, jos pokkariversio ei haittaa ja jos voittajat eivät sitä valitse.

      Poista
  3. Ihanaa! Tiedän minkä tahtoisin, mutta katsotaan ensin mitä Nalice valitsee. :-)

    VastaaPoista
  4. Kerrankin voitan jotain ja laitoinpas jo sähköpostia asiasta!
    Booksylle tiedoksi, että olisin tuon Manian perässä :p

    Kiitos! ^^

    VastaaPoista
  5. Vau Nalice, samaan kirjaan oltiin isketty silmämme... Meillä on hyvä maku!
    Mutta ei haittaa, valkkaan tyytyväisenä tuon Leena Krohnin Daturan. Olen jo valmiiksi varma, että tulen pitämään siitä. :-)

    VastaaPoista
  6. Onnea voittajille näin jälkikäteen :)

    Hö, iskikö viralliselle valvojalle työuupumus valtavan arpamäärän valvomisesta vai minne herra on kuvasta vilahtanut? ;D

    VastaaPoista
  7. vau, mikä yllätys! heti kun oon muutaman päivän poissa niin kaikkea yllättävää tapahtuu:) Olen ihan onnessani, kun en ole vissiin ikinä missään arvonnassa voittanut;) Suuri kiitos Hanna!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!