23.12.2010

Makoisaa joulua!

Haluan toivottaa kaikille vielä oikein hyvää joulua.

Minulle tämä bloggaaminen on ollut todella miellyttävä ja ihana uusi harrastus kirjojen parissa ja olen ollut onnellinen, kun olen blogini kautta saanut myös muita uusia asioita elämääni. Kiitos kutsuista blogistitapaamisiin, kustantajien järjestämiin kirjatilaisuuksiin ja kiitos vielä uusille ystäville mukavista hetkistä.

Minusta on ihana lukea muiden blogeja ja kirja-arvioita niin itselle tutuista kuin myös ihan erilaisistakin kirjoista. Ja niistä kirjoista, joihin en olisi tarttunut muuten, ellei siitä olisi niin taitavasti blogattu. Ihana on löytää myös arvioita itselle tärkeistä kirjoista. Luen myös arvioita niistä kirjoista, jotka eivät lähtökohtaisesti kiinnosta minua ollenkaan, koska on mielenkiintoista nähdä taitavien kanssabloggaajien ajatuksien lentoa.

Minulla on ihanan jouluinen tunnelma ja toivon, että kaikilla teillä lukijoillani on miellyttävä joulu.

Kiitos, että olette seuranneet blogiani tämän pienen hetken.. :)


http://sweettidings.blogspot.com/2008/12/dreaming-of-chocolate-christmas.html

8 kommenttia :

  1. Hyvää kirjajoulua sinulle Tomomi!

    VastaaPoista
  2. Rauhallista joulua Tomomi! Ja kiitos paketista, se tuli jo hyvissä ajoin, mutta olen ollut niin perusteellisen kipeä, että vasta tänään ryhdyin hypistelemään sisältöä :) Tuhannet kiitokset vielä kerran!

    VastaaPoista
  3. Ihanaa joulua ja herkullisia lukuhetkiä!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!