9.6.2013

Jostain on aloitettava...



saksankielisten teosten lukeminen.

5 kommenttia :

  1. Sarjakuvat ovat kyllä hyviä tässä, ja valinnanvaraakin riittää kun saksaksi käännetään niin paljon vaikkei omaa tuotantoaan niin runsaasti olekaan...

    Mutta ainakin minun saksantaitooni totean että onpas paljon tekstiä tässä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Halusinkin sellaisen, jossa riittää luettavaa. Tällä hetkellä luen vain mainoksia ja kylttejä, joten tällainen lisäluettava sopii kielitaidon kertaamiseen.

      Poista
  2. Heh, minä luin samaa sarjista eräänä kesänä aivan koukuttuneena! Kaapista löytyy vieläkin varmaan 30 näitä sarjispokkareita, kun eräästä kirjakaupasta sai 2 eurolla. Minä tosin luin suomeksi ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä mangasarja on mulle ennestään tuttu, en vain ole koskaan merkannut näitä luettuja, vaikka muuten sarjakuvia olenkin merkannut. Kirjastosta olen lainannut ja lukenut, tämä on seuraava kirja, joka on lukematta. Tiedän, että jotkut merkkaavat mangatkin luettuihin, mutta mie en ole osannut. Miekin olen lukenut suomeksi. Japania opiskellessani luin taas mangoja englanniksi. :D

      Poista
  3. Wunderbar postaus! Mainio keino kielitaidon verryttämiseen.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!